Popis vyřízení a náležitostí objednávky
Před objednávkou jsme k dispozici ohledně konzultací projektu a poskytnutí
orientačního výpisu materiálů a cenové nabídky.
- objednávka musí být vyplněná na našem českoněmeckém objednacím
formuláři (Word, 518 kB), a potvrzená podpisem, popř. razítkem
společnosti nebo digitálním podpisem. Jiné objednávky, nebo neúplně,
nesprávně vyplněné,nebo nepotvrzené firma Zapf Daigfuss neakceptuje!
- objednávku je poté možno zaslat e-mailem na adresy uvedené
v objednacím formuláři
- pokud není dohodnuto jinak, je podle objednávky a cenové nabídky
zpracována zálohová faktura (obvykle do dvou pracovních dnů
- potvrzení objednávky a zálohová faktura je zákazníkovi doručena
e-mailem přímo z centrály Zapf Daigfuss z Německa
- po uhrazení zálohy na účet Zapf Daigfuss zákazníka kontaktuje spedice
pro dojednání podrobností závozu materiálu na stavbu. Materiál může být
k zákazníkovi dopraven obvykle 7–10 pracovních dnů od připsání platby
na účet Zapf Daigfuss.
Proč se stavebníci ptají na tuto otázku? Zapamatuj
si!
Materiál objednáváte přímo v Německu, bez jakýchkoliv
prostředníků. V rámci mezinárodního obchodu je nutné splnit nějaká
pravidla, věnujte náležitou pozornost vyplnění objednávky. Následné
změny závazné objednávky mohou být zpoplatněny!
Zpět na
seznam nejčastějších otázek